Ahmet Selcuk ilkan

Ahmet Selcuk ilkan-Sair aski

Sair Aski

Ölürsem bir gün
Aglayacaksin!
Belki kara gözlerime
Belki sicak dizlerime
Belki de artik seni saramayacak ellerime
Oysa isterim
Aglayasin
Yazmadigim siirlere! .


Ahmet Selcuk ilkan-Allah Kahretsin

Allah Kahretsin

Bu böyle sürüp gitmeyecek biliyorum
Bir sabah bir dilencinin avuçlarina birakacagim kendimi
Kim ne derse desin!
Tahammülüm kalmadi artik
Biktim seni sensiz yasamaktan
Nasilsa dönecegin yok senin
Çildiracagi bu gidisle
Allah kahretsin! ..

Dünya atesler içinde
Savaslar almis basini gidiyor
Afrika da insanlar açliktan ölüyor
Bense bu gidisle sensizlikten ölecegim
Umurun da m i senin?
Kimbilir hangi cehennemdesin?
Allah kahretsin! ..

Hangi masaya otursam
Senin sevdigin içikiyi koyuyorlar önüme
Vazomda hep senin sevdigin çiçekler
Ve dudaklarimda hep senin sevdigin sarkilar
Senin dogumgünlerini kutluyorum senden habersiz
Ve her sabah dualar ediyorum mutlulugun için
Ne yapsam, ne etsem, nereye gitsem
Ecel gibi pesimdesin
Allah kahretsin! ..

Dün birine rastladim ayni sokakta
Saçlari sen, gözleri sen
Kostum heyecanla pesinden
Ve hayatimda ilk defa bir tokat yedim
Senin yüzünden...

Iste böyle bir sevda benimkisi
Bu zamanda, bu devirde
Haklisin adam olacagim yok benim
En güzeli artik son vermek bu hayata
En korkunç uçurumlardan birakmak kendimi
Ya da en yüksek tepelerden
En uçsuz bucaksiz denizlere birakmak bedenimi
Ama içimde sen varsin
Ya sana bir sey olursa?
Allah kahretsin! ..






0 yorum: