BENİMLE TANIŞ

Benimle Tartisacaksan Izin Ver, Beynimi Cikarayim Da Esit Sartlarda Tartisalim...
-evlilik, Bakkalda Pastorize Sut Varken Evde Inek Beslemektir!!
-hayat Zor Ama Ben De Kolay Biri Sayilmam...
-benim En Dayanilmaz Ozelligim: Kahredici Zekamdir.
-bosuna Ugrasma. Daha Kimse Parmagiyla Beynine Ulasamadi )
-aradigin Sey En Son Baktigin Yerdedir.
-sizi Terbiyeye Davet Ediyorum.
-sizi Bir Yerden Taniyorum. Olabilir, Oraya Arasira Giderim...
-asansor Bozuktur! (en Yakin Asansor Karsi Binada)
-burasi Ozgur Bir Ulke. Bulutlar Bile Istedigi Yere Gidebilir...
-sigara Butun Kotuluklerin Anasidir. Ana Gibi Yar Olmaz!.
-dunyaya Geldigime Pismanim. Mars Ta Daha Rahattim.
-otelimizde Hamam Bocegi Bulunmaz. Fareler Onlari Yemistir.
-nazar Etme Ne Olur. Gasp Et Senin De Olur.
-gecen Gun Bir Kiza Yurume Teklif Ettim,kabul Etmeyince Kostuk.
-hay Allah!.. Amortiyi Yine Tek Rakamla Kacirdim.
-yuvayi Disi Kus Kurar,diger Disi Kus Bozar.
-oglum, Yakinda Leylekler Sana Bir Kardes Getirecek. Ne O Baba, Yoksa
leyleklerle Mi Yatip Kalkmaya Basladin?
-kalbimi Verdim Saklasin Diye Salak Buzdolabina Koymus Kokmasin Diye
-ask Oyle Bir Hastaliktir Ki, Iki Kisiyi Birden Yataga Dusurur.
-baska Hic Bir Sekilde Calismiyorsa El Kitabini Oku.
-ilahi Azrail,sen Adami Oldurursun!
-alkollu Arac Kullanmayin!.. Inanin Kamyon Daha Zevkli.
-hayattan Ders Aldik Da Ne Oldu? Bir Diploma Bile Vermedi
-dunyadan Delikanlilik Bekleme, Zaten Kendisi Yuvarlak.
-seni Okuz Gibi Sevdim Sen Ne Yaptin Katir Gibi Geri Teptin
-gecen Gun Arkadasla O Kadar Dolastik Ki, Bizi Uc Saat Cozemediler.
-sana Bir Tekme Atardim Ama Dua Et Hayvanlari Koruma Dernegindenim.
-dereceye Girmek Icin Cok Calisti. Ama Hastalandi Derece Ona Girdi.
-milyonlarca Sperm Arasinda Birinci Gel, Su Yasadigin Hayata Bak.
-degerin Dunyalar Kadar Ama Dunya Bes Para Etmez.
-bazi Bakteriler Bagirsakta Yasar,bagirmasak Ta.
-onemli Olan Calismadan Basarmak...,
-aile Planlamasina Katkida Bulunun. Bir Leylek De Siz Oldurun.
-basina Gelenlerden Daha Kotusu Olabilirdi, Mesela Benim Basima Gelebilirdi.
-hay Aklinla Bin Yasa Dediler, O An Da Oluverdi.
-ayda 1 Milyar Kazanmak Ister Misin? O Zaman Aya Git.
-gecen Gun Firinda Patates Yiyecektim,firin Kucuktu Sigmadim. (ha Haaa Ha)
-dun Bir Taksi Cevirdim,hala Donuyor.
-baskalarinin Seni Ezmesine Izin Verme, Ehliyet Al, Sen Onlari Ez.
-dusunemiyorum. Ozurluyum. O Zaman Mehmet 'im.
-cocugunuzun Altina Isemesini Istemiyorsaniz, Ters Cevirin Ustune Isesin.
-çocuğunuz altına işiyorsa gümüş verin gümüşe işesin
-elden Dusme Bir Vazo Aldim,paramparcaydi

0 yorum: