son istek son arzu

Anne ve baba ben bir gün ölürsem sakın ağlamayın üzülmeyin bir gün geilicek ve o kara toprağa gireceğim.Sadece ben değil tüm canlı birgün ölümle karşı karşya gelecek.İster bey olsun ister paşa ister zengin olsun isterse hükümdar ister başbakan olsun ne olursa olsun ve ben ne olursam olayım bende tüm canlılar gibi toprağa gireceğim gün gelir asker olurum ve belkide kim bilir şehit olurum.Bayrağa sarılı bir tabutta geldiğimi görseniz bile ağlamayın şehit anası şehit babası yada şehit kardeşi olmak her kula nasip olmaz tabii insan üzülebilir ama şehitlik büyük bir mertebedir.Birgün ölürsem evladım bana bunları söyledi dersin ve belkide üzülürsün ama şunuda belirtmek isterim ölüm herkezin başında er yada geç gelip beni seni kısaca herkezi bulacak sözlerime şu anlamlı sözlerle son veriyorum:İster bey ol ister paşa Adem gibi bin yıl yaşa kara yere kara toprağa girmezmisin.

0 yorum: