BULUNMAZ MSN NİCKLERİ

Eger sen bana gozlerinle degilde kalbinle bakmis olsaydin seni ne kadar sevdigimi cok iyi anlardin.
(f)//*+*(*)_Gözler_Kalbin_Aynasidir _(*)//*+*(f) !!!! (f) Ben Senden Asla Vazgecmem (f)!!!! Sensiz_Ben_Nefes_Alamam (f)

Ben Seni Kalbimi Yazdim, Bu Kalp Durmadik Sürece O Yazi Silinmez.

Gül nedir ki solup gider. Gün nedir ki gelip gider. Ates nedir ki söner biter. Ama sana olan sevgim sonsuzdur, ancak Mezarda biter...

ASKIMI YAZMAYA DAG ARADIM, ASKIMDAN BÜYÜK DAG BULAMADIM
GuLmEk SeNin BiR TuTkUn OlSuN,bIrGuN aGlArSaN oDa MuTlUlUkTaN oLsUn...

Sevgi tipki bir gül gibidir rastgele tuttarsan dikenleri batar yapraklarini açarsan duygulari akar ama tutmasini bilirsen o gül sana tapar

Bu gözler seni gördü.Bu yürek seni sevdi.Bu ten seni hissetti. Ömrüm ise askim ugruna bitti

Sensizligi Gökteki Yýldýzklara yazmak isterdim sabah olunca kaybolsun diyé!!!

Sen seni seveni görmeyecek kadar körsen, Oda sana sevgisini söyleyemeyecek kadar GURUR

MSNDE NİCKİNE TÜRK BAYRAĞI KOY
msn nick bölümüne geldiktem sonra kopyala yapıstırın kodu ¤ ·$4(TT)

/////////////////////////////KoMİkLeR////////////////////////////////////////////
*İstediğinizi söyLeyin emniyettesiniz dediler,söyledik,EMNİYETteyiz :mrgreeen:

*Ayakkabının kalleşi ayağı arkadan vurur.

*Yeni yıL iptaL ediLdi.Çünkü eskisini buLdular..!

*Artık her çocuk ZAMane çocuğu

*Ekonomi kiLitLendi.RESETLiyeLim Lütfen..

*ÜLkemde ZAMLAR,yapmur gibi DAMLAR.

*Eskiden zamPARA'ydım.Kriz geLdi zamSEFİL oldum

*Eskiden ekmek asLanın ağzındaydı.Şimdi asLanda aç

*Çok endişeLendim.Bugün zam yapıLmadı.Acaba hükümetin başına birşeymi geLdi?

*TATİLDEYİZ imza:Cezaevindeki hortumcuLar

*Vatandaş öLdü.ALLAH TAKSİTLERİNİ affetsin.

*Dost kara günde KARANLIĞA KARIŞIR.

*Kim demiş kırmızı ışıkta geçiLmez diye ?RahmetLi geçerdi.

*BiLmemek ayıp değil,yeterki çaktırma.

*Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.

*Cennet gibi bir üLkede yaşıyoruz.İŞSİZLER CENNETİ ama...

0 yorum: