DUVAR YAZILARI

Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın.

Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.

Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.

Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim ? Yemem!

Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.

Eğer dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı

Gençliğim acı veriyordu ameliyatla aldırdım

Yes abicim, Türkçe eğitime benden de okey!!!

Oğlumun adini mafya koydum, artik bi mafya babasıyım!

Dün seni çok bekledik toplu resim çektirecektik. Sen gelmeyince topsuz çektirmek zorunda kaldık!

Noel babanın niye hiç eli yoktur?....çünkü NO-EL baba


Adamın biri "saat kaç" demiş saat de kaçmış

Geceleri mehtapta oturmak güzeldir,ama geceleri MEHTAPLA oturmak daha güzeldir.

Geçen gün arkadaşlarla fırında patates yiyorduk, fırın sıcak geldi bahçede yedik

Nescafe bile 3'ü 1 arada Ben hala Yalnızım

Kaçarken hatıralar sardı dört bir yanımı artık teslim olmalıyım...

O kadar iyi uyurum ki bu isi gözüm kapalı yaparım

Kaynanamı kaybettim görenlerin görmezlikten gelmeleri rica olur

Kabadayılığa yer yok demişler, kabadayı ayakta kalmış

Gözlüklerin numaralı mı? Hayır, kale arkası.

Bülbülü Altın Kafese Koymuşlar, Heyecandan Dili Tutulmuş.

Başarılı adam karısının harcayabileceğinden fazla para kazanandır. Başarılı kadın ise böyle bir adamı bulandır.

Bukalemunun ikiz yavruları olmuş, isimlerini : Şukalemun, Okalemun koymuş...

Kızımız çok hamarattır.Çok iyi kafa ütüler.

Borun pazarı artık 24 saat açık kalacağından , eşeklerin Niğde yönüne gönderilmemesi rica olunur.

Oğlum müjde sana iş buldum! Nasıl iş ,büfede yedigün vereceksin...

0 yorum: