EN GEĞİK ESPİRİLER

Geyik sözler ..
At nişanlandırır .. sick.gif
Ayı evlendirir .. sick.gif sick.gif

Tanrı ikinci zenciyi de yaratmış! -Tüh bu da yandı, demiş tongue.gif

Net üzerinden bi arkadasinla konusurken ..

Ben: Ben kactim .. 3-2-1
Karsidaki: Tamam .. Görüsürüz ..
Ben: Bilemedin, 2'ydim ..

sick.gif


Adamın biri şoka girmiş,karısı; Migros'a...

Sakla samanı inekler grev yapsın... tongue.gif



Adamin biri kizmis mad.gif

istemeye gelmisler tongue.gif

kusabilirsiniz sick.gif

Yat dedi yattım, aç dedi açtım, aletini çıkarıp soktu, işini bitirdiğinde kan gelmeye başladı, çok korkmuş ve acı çekiyordum; çünkü ilk kez diş çektiriyordum!


Ah kızım ah! Ben ne salağım; seni ne doktorlar, ne mühendisler istedi de vermedim. Üzülme anneciğim, ben hepsine verdim. biggrin.gif


adamın biri kazı yapmış kaz ölmüş :D

E5 te iki travestiye araba çarpmış travestilerden biri diğerine:
-ayten ayten kalk kız ben ben goncagül.demiş aradan epey süre geçmiş aytende ses yok goncagül:
-himmet abi kalksana ya benim ben sadık ses ver ya nolur demiş.


gönlüm bir güzele solum her şöföre kapalıdır


çiçekler rüzgarın, kızlar ise erkeklerin ihaneti ile solar


aşıksan vur saza şöförsen baz gaza tongue.gif







0 yorum: