EVLİLİK ÜZERİNE

1.Evli erkeklerin psikolojisi arkadaslarla lokantaya gitmeye benzer.
Istedigin yemegi siparis edersin sonra yanindakinin istedigi yemegi
görüp "Keske onu isteseydim" dersin.
2.Bir davette bir hanim arkadasina sorar:"Alyansini yanlis parmagina
takmiyormusun? "Diger hanim cevap verir:"Evet yanlis adamla evliyimde ondan"
3.Bir adam evlenene kadar eksik sayilir evlenince tam bitmis olur.
4.Bir genc babasina sorar"Baba evlenmek kaca malolur?
Baba cevap verir"Bilmiyorum oglum,ben hala oduyorum."
5.Adam anlatiyormus:"Evlenene kadar mutlulugunun ne oldugunu bilmezdi, sonra da gec oldu."
6.Yeni evlenmis bir adam mutlu ise nedenini hemen anlarız.On yıllık bir adam mutlu ise nedenini merak ederiz¦
7.Evliligin ilk yilinda adam konusur kadin dinler,
Ikinci yilinda kadin konusur adam dinler,
ucuncu yilinda her ikiside konusur,komsular dinler.
8.Bir kavgadan sonra kadin kocasina bagırır:
"Seninle evlendigimde tam bir aptalmışım."adam cevap verir:"Evet çok aşıktım farkedemedim."
9.Bir adam gazeteye ilan vermis:"Eş arıyorum"Ertesi gün yüzlerce mektup almıs.
Hepsi ayni seyi söylüyormus"Benimkini alabilirsin."
10.bir adam karisina arabasinin kapisini tutuyorsa emin olabilirsiniz:
"Ya arabası yenidir,ya da karısı!

0 yorum: