yanlızlık

Elimde denizden çaldigim bir midye var. denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramizda bir fark var o denize sen bana aitsin.

Bir soluk kadar yakin, yildizlar kadar uzak derler sevgi için, uzanirsin yetisemezsin, yetisirsin dokunamazsin, dokunursun vazgeçemezsin, vazgeçersin ama UNUTAMAZSIN...

Telefondaki sessiz nefesine, sicacik gülümsemene, karsimda otururken beni süzmelerine hasret kaldim. Inanki tatlim varligina, arkadasligina, dostluguna muhtacim. Seni Inanilmaz Özledim

Sen seni özleyenlerin özleminden habersiz özlenmektesin sen var ya sen özlenenlerin içinde en çok özlenensin.

Ay yildiza mutluluk fisildarken Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylasirken Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum içindeki umut çiçekleri hiç solmasin diye...

Gözlerin sular kadar berrak gülüsün bir çocugunki kadar sicak bana benden ayri geçirdigin her ani anlat... Seni çok özledim.

Eger canin sikiliyorsa gece her zamankinden karanlik gözüküyorsa gökyüzüne bak ve sabahi düsün inan sabahi bekleyen tek sen olmayacaksin.

Askina Tutulup Göz Yasi Döken Sensizligin Acisini Yillarca çeken Her an Askindan Boynunu Büken O benim Gönlümdür Iste Gönlüm

Aldım karnemi kapattım okul defterimi

Karne günü geldi çattı, artık dünyadan demir almalı :'(

Aldım teşekkürü uçtum gün boyu..

Takdir teşekkür palavra karne al hayatını yaşa

Karne mi dedin bilmiyorum ben görmedim

Karne karne dedin başımın etini yedin al sana karne kızma sakın bana anne /=

Karneleri aldık ayvaları yemeye geldi sıra

Ben karnemi okulda sular kesildiği için alamadım

0 yorum: