ayrılık sözleri

Anlıyorum o an ne varsa gerçeğe dair Maskeler ardına sığınmış kaybolmuş. Bizden bize kalan sadece sahte yüzler Yalan sözler ihanetler olmuş. ...


*


Gerçekmişim göz görmüş söz dokunmuş Sahte yüzler hep mideme dokunmuş Aklımı yitirmişim ki doğrulara durmuşum Aldatılmış durmuşum vurulmuşum ...


*
Ayrılık msn nickleri ,msn nickleri ,güzel nickler

Bir sabah uyanamadım ki; ölmüşüm. Yüzüme gülen arkamdan daha çok gülen Sahte yüzler sahte hüzünler takmış. Bir sabah uyanamadım kî; herşey bitmiş. ...



*



Bazen bulutlarin arkasina saklanir o sahte yüzler
bazen ise saklanacak yerleri kalmaz
Bazen gökyüzüne bakarken bir yildiz kayar
o zaman bir asik ölür gecenin sessiz karanliginda.


*


hayattaki sahte insanlar. SAHTE YÜZLER GÖRDÜM HEP SAHTE BAKIŞLAR VARDI HER GÖZDE SAHTE SÖZLER VARDI O YALANCI DİLLERDE BİRDE KANDIRILMAK VARDI ...


*


Sahte yüzler* yüzüme masumca gülümseyen gercek diye yalan söyleyen ... sahte yüzler gidin artik önümden.. dudaklarinizdan cikan her kelime yalan ...


*


Melankolik ruh hallerindeyim,
Anlar vardır deli divane gezdiğim.
Garip, hem mesut olan, hem de hüzünlerde,
Hüznü ve mutluluğu tek başıma oynadım, birkaç saniyede.
Hayatın bana kattığı tecrübelerde oynadım...



*
Ayrılık msn nickleri ,msn nickleri ,güzel nickler

Artık o kadar sık değiştiriliyor ki maskeler bile sahte...

Duyamadım samimi benimmm, gerçek benimmmm, ben gerçeğim diye haykıran mı var.

Duyamadım…


*


Her şeyi sahteleştirenler ölümün de sahtesini bulabildiler mi?
Teselli o ki artık her şeyin sahteleştiği ‘’SAHTE DÜNYADA ÖLÜM GERÇEK.’’


*


Kim dinLiyécék kaLbimi , BakacaK yüzüMé qüzéLmi$im qibi sAnki !


*


..KiNiM kEnDiMe SuSuşUm SaNa kÜsüŞüM TüM DünYaYa..


*Ayrılık msn nickleri ,msn nickleri ,güzel nickler

' [[ _SeyranTepeLi_ ]]...[[ Hep Hüzün Hep İsyan.. ]]...[[ SaDece neFreTimi HaykırıYorum DünyAya ]]...[[ muTsUz ]]...

0 yorum: