SARI ZARF

sarı zarf-
aptal ve salak yöneticilerin, yönetim aracı olarak kullandıkları bir nevi uyarı, tehdit ve ceza verme aracıdır.
-sarı zarf nedir?
- zarfın rengi genelde sarı veya kahvemsi olur. beyaz da olduğu var.
- zarfın içinde en azından bir "kişiye özel" yazı bulunur.
- yazının içeriği "yönetici" nin:
- kişiliğine göre,
- psikolojik durumuna göre,
- fiziolojik durumuna göre,
- tahsil durumuna göre,
- türkçe'yi kullanma durumuna göre,
- v.s. durumuna göre farklılık gösterebiliyor.
mesela:
tarafıma verilen 08.05.2001 tarihli yazıda şöyle deniyor:
"27.04.2001 tarihinde 11-n sınıfının meslek teknolojisi dersine, dinleyici olarak girdim. sınıfta oturduğunuzu gördüm. dersinize girmem nedeniyle,kalkıp vites kutusu konusunu anlattınız.dersinize hazırlıksız girdiğiniz için başarısız olarak ders anlattınız; "
imza okul müdürü.
- ne sınıf, ne ders ,ne de konu benimle ilgisi olmadığı halde, böyle bir yazı aldım.
sonra birkaç kez sözlü ve yazılı olarak hatanın düzeltilmesini istedim.
-vay senmisin isteyen???
-ita amirinin hatasını nasıl ortaya çıkarırmışım ben???
"büyük müdür" imajını zedelediğimi düşünerek, beni en büyük düşmanı olarak ilan etti.
... arkası yarın....

0 yorum: