MİNÜBÜS KÜLTÜRÜ

Her meslegin bir jargonu var; bizim de hepsine saygimiz sonsuz! Ancak felsefi (!) açidan bakarsak, en can alici edebiyat, minibüs kültürüne yerleşmis olan ve herbiri hayati anlatan anlamsiz sözlerden olusuyor...

*V8 'i yolda, kizi kolda severim!
*Kiz dedigin taktin mi kola yakismali, çaktinmi duvara yapismali!
*Yalniz Kurt!
*Ela gözlümün nazina, hastayim fordun aragazina!
*Rampalarin ustasiyim, gözlerinin hastasiyim;
*Gözlerin güzel ama bakmasini bilmiyosun!
*Gidisime yollar, durusuma kizlar hasta!
*Söför dediler, kizi vermediler!
*Miras degil, alinteri...
*Nazli yarin cilvesi, dis yapar Ford'un 2. vitesi
*Kolla beni serit degistiriyorum
*Rahmetlide sollardi
*Bu arabada ABS var
*Mazda NaMAZDA
*Rampada geçme beni düzlükte düzerim seni
*Baktim araba kiyak, kari da kiyak, dedim ne ayak!
*Alirsin Ford, olursun lord
*Alirsin Skoda, kalirsin yolda
*Alirsin Chevrolet, yuvarlanirsin sarampole
*Aldim Peugeot, oldum peuzeot
*Opel Corsa, Toyota Corona
*Ceketi atarim asvalta yatarim
*Bir kavanoz reçel bunlarda geçer
*Babam Sagolsun
*Alem bana ben sana hasta 1

0 yorum: